مبانی مدیریت بازرگانی کتاب (PDF) 319 صفحه با بهترین کیفیت توسط سایت پی دی اف باما گردآوری شده است. سازمانها نقشی مهم و اثر گذار در جهان مدرن ایفا می کنند، حضور آنها تقریباً همه جنبه های اجتماعی را تحت تأثیر خود قرار می دهد. اگرچه سازمانها ممکن است ویژگی های مشترک داشته باشند، اما تنوعی را در اندازه، ساختار و فرآیندهای کاری از خود نشان می دهند. این گسترش روزافزون سازمانها، آنها را به یک حوزه مطالعات بزرگ و میان رشته ای تبدیل کرده است. درک تئوری سازمان باعث میشود که مدیر بتواند سازمان را به گونه ای طرح ریزی نماید تا به نحوی اثربخش وپیروز مندانه کارهای خود را انجام دهد. سایت پی دی اف باما شما را به خواندن ادامه این مطلب دعوت میکند.
دانلود پی دی اف کتاب مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی
کتاب مبانی مدیریت بازرگانی pdf
پی دی اف مبانی مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی
مدیریت بازرگانی زین العابدین رحمانی
فهرست مطالب کتاب مبانی مدیریت بازرگانی دکتر زین العابدین رحمانی:
فصل اول: تعاریف و مفاهیم سازمان و مدیریت
فصل دوم: نظریه های سازمان و مدیریت
فصل سوم: کار آفرینی و کسب و کار کوچک
و …
منبع: https://pdfbamaa.com/dr-business-administration/
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0